Close
Hotel de ABDIJ Dokkum

Tips voor ontbijt, lunch, diner en vermaak

Kom je overnachten in Hotel de ABDIJ? Dan hebben we de volgende mogelijkheden voor je ontbijt, lunch en diner. En we hebben tips voor jouw verblijf in Dokkum!


Ontbijt & Lunch
Take Away Ontbijt of Lunch, samengesteld door ons team van restaurant de Waard van Dokkum. Je reserveert je ontbijt of lunch vooraf, het wordt in je kamer of suite bezorgd.
€ 17,50 per persoon
€ 9,50 voor kinderen van 2 tot 12 jaar



Diner
■ Op woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag kookt chef Michael Roest van restaurant de Waard van Dokkum een private verrassingsdiner. Het menu voor het diner wordt bepaald door de aanvoer van dagverse producten en is daarom iedere dag anders. Natuurlijk houden we rekening met smaak, dieetwensen of allergenen. Michael zal je verrassen in kwaliteit en originaliteit!

Dit diner reserveer je vooraf en geniet je in je kamer of suite.
3-gangen verrassingsdiner € 39,50
Bijpassende fles wijn € 22,00
2-gangen kindermenu € 20,00
3-gangen kindermenu € 27,00

■ Voor de andere dagen of als alternatief vind je in je kamer of suite een waaier met alle afhaal- en bezorgtips van collega horeca-ondernemers uit Dokkum. Ze bezorgen dagelijks met liefde jouw diner in ons hotel! Reserveren niet nodig.


Tips voor jouw bezoek aan Hotel de ABDIJ tijdens deze lockdown:

  • ■ Je mag van de lobby en lounge gebruik maken zonder eten en drinken. Duik bijvoorbeeld lekker in een hoek met een boek of speel een spel aan tafel
  • ■ De leukste gezelschapsspellen vind je in onze benedenverdieping, te bereiken via de stenen trap in de lobby
  • ■ Huur een e-bike voor € 20,00 per dag. Vraag onze gastdames en -heren naar de leukste routes!
  • ■ Maak een wandeling door de historische binnenstad. Neem de tijd om de mooiste gevels en smalste steegjes te bewonderen!


Heb je vragen? Mail ons
Helaas is ons restaurant deels gesloten vanwege de strenge maatregelen rondom Covid-19. We vinden het spijtig dat we niet de service kunnen bieden zoals we dat graag zouden willen, hoewel we begrip hebben voor de situatie. Dankjewel voor ook jouw begrip hiervoor. Heb je vragen, wil je een annulering doorgeven of een nieuwe datum plannen, dan vragen we je ons te mailen. Op die manier kunnen wij jou het beste tot dienst zijn!


Met gastvrije groet,

Iris Boersma en Michael Roest